lepší copywriter

Jak se stát lepším copywriterem?

Každý den si pročítáte internet. Trávíte na něm více času, než byste ve skutečnosti měli. Dbáte však na to, abyste během toho času, který na počítači strávíte, abyste byli v kontaktu se svými přáteli pomocí sociálních sítí. Myslíte tedy na možné události, které společně můžete navštívit. Díky tomu, že se jim věnujete online, máte pocit, že se jim dostatečně věnujete i v reálu, no není tomu tak. Internet je však také o otázkách a odpovědích. Pokud dobře položíte otázku, můžete očekávat jistou odpověď. Pakliže potřebujete nejrůznější tipy na hubnutí, najdete miliony webů, které jsou přímo pro vás jako stvořené. Jenže za každým textem, který najdete, stojí copywriter, který je tvůrcem celého obsahu. Jenže jeho schopnost tvořit text někdy vyprchá, a proto musí dbát na nejrůznější tipy a triky či rady, díky kterým se stane lepším spisovatelem. Každý z nás se musí učit, protože bez učení to jednoznačně nepůjde.

1. Architektura obsahu je základ

Mnoho začínajících copywriterů zapomíná na jednu důležitou věc, a sice na architekturu celého obsahu. Jistě, musí se jednat o čtivý text, ale na druhou stranu nesmí se jednat o neucelený zmatený obsah, který nedá člověku vlastně nic. Nebojte se vkládat do textu štítky, ovšem ty nesmí být v kategoriích stejně jako filtry. Klasifikace obsahu není tedy jen běžnou záležitostí, ale musí se nad ní drobátko přemýšlet.

2. Zkuste to s tučným textem, který upoutá

Pokus si myslíte, že váš text není dostatečně čtivý či že neupoutá pozornost, zkuste to jednoznačně s tučnými slovy. Díky těm totiž dokážete vytvořit velmi poutavý obsah. Tučný text je jakási kotva, která udrží čtenářovu pozornost po celou dobu čtení velmi poutavého a čtivého textu. Je to však o tom, aby se s tučným textem zacházelo opatrně. Nedávejte ho všude. I zde platí rčení, že všeho moc škodí.