Škoda opět svolává své vozy do servisu. Jakých vozů se problémy týkají?

Škoda opět svolává své vozy do servisu. Jakých vozů se problémy týkají?

Dalo by se říct, že se mladoboleslavské automobilce zrovna dvakrát nedaří. To ostatně potvrzuje i fakt, že stále častěji svolává své jednotlivé vozy do servisu. Nejdříve tomu bylo před pár měsíci, kdy se vyskytla chyba v airbagu, nyní se svolávají další vozy zpátky do servisu kvůli zcela jiné chybě. Nyní se však kupodivu jedná se o poslední novinky, a to o vozy Scala a Kamiq, které jsou na trhu sotva pár měsíců.  

Pokud jste majitelem novějšího vozidla z dílny mladoboleslavské automobilky, které nese označení Scala nebo Kamiq, doporučujeme vám zamířit do servisu. Tedy zároveň musí vaše auto být vyrobeno v srpnu a září letošního roku. Podle všeho právě vaše vozy mají sporadický problém se systémem E-Call.  

Problém má zhruba patnáct stovek vozidel 

Možná se to samozřejmě vašeho vozidla netýká, ale možná ano. Zmíněný problém má mít až patnáct stovek vozidel, u nichž funkce nefunguje tak, jak by fungovat měla. Jelikož výrobce identifikoval vozy, kterých se chyba měla týkat, nebudete muset své auto v servisu nechávat, pakliže se problém netýká vašeho vozidla.  

Automobilka zároveň upozorňuje na to, že veškeré automobily je možné až do provedení opravy normálně používat. I když tedy problém nezpůsobuje žádnou chybu, stejně musí majitelé těchto vozidel neprodleně navštívit servis.  

Opravy jsou bezplatné 

Možná se vám do servisu nechce proto, že se domníváte, že budete muset zase za něco platit. V tomto případě máme pro vás dobrou zprávu, platit nemusíte. Oprava je samozřejmě bezplatná a jedná se o svolávací akci označenou 91W7. 

Co je to E-Call? 

V souvislosti s tímto problémem se také ještě nabízí otázka, co to vlastně je E-Call. Jedná se o bezpečnostní systém, který je u nás povinný od dubna minulého roku. Jedná se o systém automatického tísňového volání z vozidla.