Jak ukázat, že se vaše společnost zajímá o životní prostředí?

Jak ukázat, že se vaše společnost zajímá o životní prostředí?

Společnosti, které jsou v povědomí společnosti vnímány tak, že se starají o životní prostředí, jsou obvykle oblíbenější. Budovat dobré jméno společnosti může trvat dlouhou dobu. Patří sem spoustu různých věcí – například již zmíněná péče o životní prostředí, ale také péče o zákazníky, okolí společnosti a mnohé další. Bohužel, ztráta dobré pověsti může přijít mnohem rychleji než její budování. 

ECO předměty 

Reklamní předměty, které budou vyjadřovat smýšlení společnosti, mohou ovlivnit také to, jak budou klienti či obchodní partneři společnost vnímat. ECO předměty, které bude společnost darovat svým partnerům, může ukázat, že vám skutečně jde o dobro celé společnosti. Sem spadají plátěné tašky, bambusové hrnky, recyklované (a recyklovatelné) notesy s propiskou a spousta dalšího. 

Třídění odpadu 

Třídění odpadu je naprostým minimem, co se dá pro životní prostředí udělat. Třídit by se měl odpad nejen ve výrobě, ale například také v kancelářích. Naštěstí dnes už existuje spousta uvědomělých společností i samotných zaměstnanců, kteří toto už dávno dělají. 

Používání recyklovaných předmětů 

Propisky z EKO materiálu mohou snadno nahradit klasické plastové, přesto poslouží stejně dobře. Tím, že se bude společnost už při nákupu kancelářských potřeb zajímat o jejich původ, může zapracovat na svém dobrém jméně. Některé společnosti dokonce zachází až tak daleko, že nejenže nakupují ekologicky vyrobené předměty a zboží, ale současně se snaží najít obchodního partnera, který je stejně naladěn. 

Využívání „zelených“ energií 

Čím dál více společností se také obrací na obnovitelné zdroje energií, jako jsou solární panely, tepelná čerpadla a podobně. Zaprvé jim to v konečném důsledku může snížit náklady, za druhé tím dávají najevo svůj postoj k vyčerpávání zdrojů Země. Investice do „zelených“ energií může být při zbudování poměrně vysoká, její návratnost je ale obvykle rychlá.